WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Inget föreslaget land kunde hittas

Visit country site

Till toppen av sidan

FÖREBYGGANDE UNDERHÅLL

KONEs förebyggande underhåll bidrar till att förhindra problem innan de uppstår. Vi underhåller din utrustning baserat på användningen, åldern och andra relevanta faktorer. Vår skräddarsydda plan ser till att alla individuella komponenter och system servas i rätt tid och i enlighet med alla relevanta bestämmelser – oavsett märke.

KUNDCENTER

När du eller dina slutanvändare behöver hjälp i utrustningsrelaterade frågor är det till vårt kundcenter du vänder dig. Det är enkelt att kontakta oss och vår personal känner till din utrustning och situation och kan skicka ut en servicetekniker för att lösa ditt problem.

FELANMÄLAN

Med vår felanmälan för hissar, rulltrappor, rullband, portar och automatiska dörrar skickas en servicetekniker snabbt ut för att titta på oväntade funktionsfel, stopp eller felaktig drift. Du behöver bara ringa vårt kundcenter, så skickas en tekniker ut för att lösa problemet baserat på den svarstid som är överenskommen i ditt avtal.

FÖREBYGGANDE REPARATIONER

Om dina hissar, rulltrappor, rullband, portar eller automatiska dörrar får ett funktionsfel eller har skadade komponenter kan KONEs tekniker upptäcka reparationsbehov under regelbundna servicebesök. De kan lösa problem innan det faktiskt blir några störningar på din utrustning.

KUNDPORTALEN KONE ONLINE

Med kundportalen KONE Online kan du hålla dig informerad om våra servicebesök, serviceförfrågningar och reparationstjänster oavsett var du är. Du får tillgång till prestanda-, service- och reparationsuppgifter för din utrustning så att du enklare kan planera och budgetera.

LARMTELEFON

Tjänsten möjliggör tvåvägskommunikation mellan hisspassagerarna och KONEs Kundcenter när den inbyggda larmknappen i korgen trycks in. Systemet identifierar automatiskt kunden och platsen så att alla problem kan lösas snabbt.

UTRYCKNING FÖR PASSAGERARE SOM FASTNAT I HISSEN

Med denna tjänst kan passagerare som fastnat i hissar snabbt och säkert släppas ut. Tack vare vår utryckningstjänst kan en tekniker genast skickas ut när vårt kundcenter får en serviceförfrågan.

BEHÖRIGHETSTJÄNST

Behörighetstjänsten för hissar, rulltrappor, rullband, portar och automatiska dörrar säkerställer att föreskrivna inspektioner som utförs av en behörig tredje part samordnas och hanteras professionellt. Det sparar möda och tid för dig genom att vi hjälper till eller hanterar inspektioner, inklusive att samordna besök och ge teknisk hjälp.

Få din hiss i toppkondition!

Snabbare, högre, starkare! Få applåder för din hiss, håll slutanvändarna nöjda. Hämta vår snabbguide för att se hur det går till!

Kontakta oss för skräddarsydd service

Maintenance Quote Request form - SE

LÅT OSS VETA MER OM VILKA UTRUSTNINGAR NI HAR


Ange hur många våningar hissarna stannar på i din byggnad, räkna även med markplan och eventuella källarplan.


VÄLJ VILKA TJÄNSTER DU VILL SKA INGÅ I ER SERVICE

FYLL I DIN KONTAKTINFORMATION










Verktyg och dokument

Fler verktyg och dokument