WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Visit country site

Till toppen av sidan

Våra underhållstjänster

Skapa en skräddarsydd underhållsplan för dina hissar, rulltrappor och dörrar tillsammans med KONE. Välj de tjänster som passar dina behov bäst och håll dig uppdaterad oavsett var du är med smarta digitala verktyg.

Bild

Skräddarsydda just för dig

Med vårt flexibla utbud av underhållstjänster kan du istället för att nöja dig med en universallösning välja från vårt breda utbud av tjänster för att skapa en skräddarsydd underhållsplan som uppfyller just dina behov.

Bild

Håll dig uppdaterad oavsett var du befinner dig

Det kan vara besvärligt att hålla koll på tidigare, pågående och kommande underhållsarbete. Med våra digitala kanaler, däribland den nya appen KONE Mobil, kan du och ditt team hålla er uppdaterade dygnet runt – oavsett var ni är.

Vilka alternativ och tjänster passar dig?

När du väljer vad som ska ingå i ditt underhållsavtal för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar lönar det sig att fundera på vilka särskilda behov som finns för din byggnad, din utrustning och dina användare. Nedan hittar du några exempel på saker du bör fundera på.

Byggnad

Bild

Är din byggnad tillgänglig dygnet runt, eller bara under kontorstid? Är det en hög byggnad där hissen används mycket? Vad är syftet med byggnaden?

Användare

Bild

Har du användare med särskilda tillgänglighetsbehov? Vilka problem kan uppstå för dig och dina användare om utrustning som en hiss går sönder?

Utrustning

Bild

Hur många olika utrustningar har din byggnad, och vilka varumärken och modeller är det? Hur gammal är utrustningen i din byggnad, och i vilket skick är den?

Förebyggande underhåll från KONE

Våra underhållstjänster för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar innefattar grundläggande och anpassningsbara alternativ som täcker alla dina servicebehov, stora som små.

Bild

Rätt grunder

Våra grundläggande tjänster omfattar allt normalt underhåll för din utrustning, inklusive sådant som måste utföras i enlighet med lokal lagstiftning. De grundläggande aspekterna handlar exempelvis om hur din utrustning ska underhållas, hjälp med underhållsinspektioner och hur passagerarna kan kommunicera med KONE vid fel eller i en nödsituation.

Bild

Förbättra prestandan på ett smart sätt

Dra nytta av det senaste inom smart förebyggande underhåll med KONE 24/7 Connected Services – färre fel, snabbare reparationer, ökad säkerhet och en tydlig bild över allt som sker med din utrustning.

Bild

Åtgärda problemen snabbt

Våra reparations- och feltjänster omfattar alternativ för alla tänkbara situationer som oplanerade reparationer, haverier, avstängningar och andra fel.

Du är i trygga händer

Du är i trygga händer

Läs mer om din underhållsresa med KONE och våra smarta underhållstjänster och avtalsalternativ för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar.

Kontakt

Du kan använda formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. Någon i vårt team kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

Sample form






+46







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Observera att när du skickar in detta formulär samlar vi in dina personuppgifter. Mer information om behandling av personuppgifter finns i vår Personuppgiftspolicy.