Våra underhållstjänster

Tillsammans med KONE kan du skapa en skräddarsydd underhållsplan för dina hissar, rulltrappor och dörrar. Välj de tjänster som passar bäst för dina behov och håll dig uppdaterad om utrustningens status med smarta digitala verktyg.

Vilka alternativ och tjänster passar dig?

När du väljer vad som ska ingå i ditt underhållsavtal för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar lönar det sig att fundera på vilka särskilda behov som finns för din byggnad, din utrustning och dina användare. Nedan hittar du några exempel på saker du bör fundera på.

Byggnad

Bild

Är din byggnad tillgänglig dygnet runt, eller bara under kontorstid? Är det en hög byggnad där hissen används mycket? Vad är syftet med byggnaden?

Användare

Bild

Har du användare med särskilda tillgänglighetsbehov? Vilka problem kan uppstå för dig och dina användare om utrustning som en hiss går sönder?

Utrustning

Bild

Hur många olika utrustningar har din byggnad, och vilka varumärken och modeller är det? Hur gammal är utrustningen i din byggnad, och i vilket skick är den?

Förebyggande underhåll från KONE

Våra underhållstjänster för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar kan tack vare grundläggande och anpassningsbara alternativ täcka alla dina servicebehov, stora som små.

Bild

Rätt grunder

Våra grundläggande tjänster omfattar allt normalt underhåll för din utrustning, inklusive sådant som måste utföras i enlighet med lokal lagstiftning. Detta innefattar exempelvis hur din utrustning ska underhållas, hjälp med underhållsinspektioner och hur användarna kan kommunicera med KONE vid fel eller i en nödsituation.

Bild

Förbättra utrustningens prestanda med smart förebyggande underhåll

Med smart förebyggande underhåll via KONE 24/7 Connected Services får du färre fel på din utrustning, snabbare reparationer, ökad säkerhet, samt en snabb och tydlig översikt över utrustningen.

Bild

Åtgärda problemen snabbt

Våra reparations- och servicetjänster omfattar alternativ för alla tänkbara situationer som oplanerade reparationer, haverier, avstängningar och andra fel.

Med telefonen som arbetsredskap kan våra tekniker snabbt få viktig information om hissens status, beställa reservdelar och få en tydlig bild över hissens servicebehov.

Relaterade ämnen

Kontakt

Du kan använda formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. Någon i vårt team kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

Sample form






+46







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Observera att när du skickar in detta formulär samlar vi in dina personuppgifter. Mer information om behandling av personuppgifter finns i vår Personuppgiftspolicy.


Cookies

Vi använder cookies för att optimera webbsidans funktionalitet och för att ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Om du godkänner alla cookies, klickar du på "acceptera"-knappen. Du kan läsa mer om vår datahantering i vår sektretesspolicy.

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Inget föreslaget land kunde hittas

Visit country site