WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Inget föreslaget land kunde hittas

Visit country site

Till toppen av sidan

KONE Online - kundportalen för din serviceinformation

Med KONE Online får du en översikt av det arbete som har utförts och kan enkelt följa servicearbetet i realtid. Du kan få regelbundna rapporter via e-post eller logga in i portalen för att se detaljerad information om tidigare service och reparationer, inklusive information om fakturor. Rapporterna visar vilka åtgärder som har gjorts och vad de kostar. Detta gör planeringen enklare; du kan budgetera för nästa års service och till och med för modernisering långt i förväg. KONEs onlinetjänst håller dig uppdaterad om både tidigare, nuvarande och framtida aktiviteter för er utrustning. Med tjänsten kan du enkelt övervaka allt servicearbete med hjälp av digitala kommunikations- och rapporteringssystem som skickar information i realtid om status på hissar, rulltrappor, portar och automatiska dörrar. Du kan också se detaljer om reparationer och kostnader.

KONE Mobil – uppdateringar i realtid direkt i mobilen

Appen KONE Mobil ger dig snabb och enkel åtkomst till er serviceinformation – när som helst, var som helst. Du får push-notiser om status på ditt serviceärende direkt i telefonen – från det att vi registrerar din serviceförfrågan tills arbetet är klart.

Få en snabb översikt av dina serviceärenden, till exempel pågående service eller utrustning som står stilla. Om din utrustning börjar krångla kan du enkelt skicka in en serviceförfrågan direkt i appen

Läs mer om mobilappen och ladda ner den till din mobiltelefon

Omedelbar onlineåtkomst till dina underhållsuppgifter

Den information du behöver om vårt servicearbete.

LOGGA IN PÅ KUNDPORTALEN KONE ONLINE

VILL DU VETA MER OM KONE ONLINE?