Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteVi hjälper dig.
Vi har underhållstjänster för varje behov och vi erbjuder skräddarsydda underhållslösningar, förebyggande underhåll, snabba, pålitliga åtgärder för oväntade fel och smarta onlineverktyg för att hålla dig uppdaterad om status på din utrustning.
Vanliga frågor och svar
Nedan hittar du användbara svar på vanliga frågor om underhåll av utrustning och hur du får information om pågående och kommande underhållsarbete.
-
Du och ditt team har via webbportalen KONE Online och appen KONE Mobil dygnet runt tillgång till prestanda-, underhålls-, haveri- och reparationsdata för all din utrustning.
-
Du kan kontrollera statusen för din utrustning via KONE Online eller KONE Mobil. Om utrustningen omfattas av KONE 24/7 Connected Services kan du se om vi redan arbetar med att åtgärda problemet. Du kan göra en serviceförfrågan eller rapportera en incident genom att ringa oss eller kontakta oss direkt från KONE Online eller KONE Mobil.
-
I KONE Online eller KONE Mobil ser du alla kommande och tidigare underhållsbesök för all utrustning som vi underhåller åt dig.
-
Med KONE 24/7 Connected Services kan vi ännu bättre förutsäga, underhålla och vidta åtgärder innan något går sönder.
Kontakta din lokala KONE-representant för mer information.
En underhållslösning för varje behov
Vi hjälper dig med alla typer av underhållsbehov för hissar, rulltrappor och automatiska byggnadsdörrar.
Kontakt
Du kan använda formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. Någon i vårt team kommer att kontakta dig så snart som möjligt.
Sample form