Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate site
Övervaka din utrustning i realtid
Se information i realtid om skicket på dina hissar, rulltrappor och automatiska dörrar.
Direkt tillgång till underhållsinformation i realtid
Du och ditt team har via webbportalen KONE Online dygnet runt tillgång till prestanda-, underhålls-, haveri- och reparationsdata för all din utrustning.
Du kan även granska underhållsavtal och generera rapporter om underhållsarbete och -kostnader för att kunna planera och budgetera.
I portalen KONE Online kan du granska historiska data om utrustningens tillgänglighet, prestanda och reparationskostnader – samt hur snabbt vi har reagerat på dina serviceförfrågningar. Du kan enkelt kontrollera data om anrop och annat underhållsarbete för att hålla dig uppdaterad om vad som sker just nu.
Förutom de aktuella aktiviteterna kan du se utrustningens långsiktiga prestanda och kostnadsdata för att bättre kunna planera och budgetera i framtiden.
KONE Online är tillgänglig för alla kunder som har ett underhållsavtal med KONE
Uppdateringar i realtid direkt i mobilen
Med appen KONE Mobil kan du använda din smartphone för att hålla dig uppdaterad om allt som sker med din utrustning – inklusive utrustning som omfattas av KONE 24/7 Connected Services. Du kan välja att få notiser om utrustningens status, underhållsscheman och framstegen för allt underhållsarbete vi utför åt dig.
Ladda ned appen för att komma igång.
Med KONE Mobil kan du hålla koll på hur alla underhållsuppgifter går, från registrering av förfrågningar hela vägen till slutförande, med statusmeddelanden till din smartphone. Du får en tydlig bild av vad som sker med all din utrustning, inklusive pågående underhållsarbete och information om huruvida utrustningen fungerar.
Det går snabbt och enkelt att skicka en serviceförfrågan från din smartphone, precis som att kontakta en expert på kundservice på KONEs kundcenter.
Med KONE Mobil kan du planera och budgetera bättre med detaljerade rapporter om underhåll av utrustningen och reparationshistorik, inklusive information om utfört arbete och kostnader.
Du kan använda formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. Någon i vårt team kommer att kontakta dig så snart som möjligt.