Nedan hittar du användbara svar på vanliga frågor om underhåll av utrustning och hur du får information om pågående och kommande underhållsarbete.
Du och ditt team har via webbportalen KONE Online och appen KONE Mobil dygnet runt tillgång till prestanda-, underhålls-, haveri- och reparationsdata för all din utrustning.
Du kan kontrollera statusen för din utrustning via KONE Online eller KONE Mobil. Om utrustningen omfattas av KONE 24/7 Connected Services kan du se om vi redan arbetar med att åtgärda problemet. Du kan göra en serviceförfrågan eller rapportera en incident genom att ringa oss eller kontakta oss direkt från KONE Online eller KONE Mobil.
I KONE Online eller KONE Mobil ser du alla kommande och tidigare underhållsbesök för all utrustning som vi underhåller åt dig.
Med KONE 24/7 Connected Services kan vi ännu bättre förutsäga, underhålla och vidta åtgärder innan något går sönder.
Kontakta din lokala KONE-representant för mer information.
Håll dig uppdaterad oavsett var du befinner dig
Direkt tillgång till underhållsinformation i realtid
Du kan använda formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. Någon i vårt team kommer att kontakta dig så snart som möjligt.
Sample form
Cookies
Vi använder cookies för att optimera webbsidans funktionalitet och för att ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Om du godkänner alla cookies, klickar du på "acceptera"-knappen. Du kan läsa mer om vår datahantering i vår sektretesspolicy.