Designa hissar med nya KONE Studio Prova

Det här får du

Servicetjänsten KONE 24/7 Connected Services ger färre driftstopp, eftersom hissarna själva meddelar vår tekniska support innan ett allvarligt fel hinner uppstå. Dessutom kan du lättare övervaka alla serviceaktiviteter på din utrustning enkelt via KONE Online.

Säkerhet

Intelligenta hissar skapar förutseende hissunderhåll vilket innebär bättre säkerhet än någonsin tidigare. Analyser dygnet runt minimerar risken för olyckor eller att någon fastnar i hissen. Om ett problem inträffar, meddelar hissen själv vår tekniska support, och vi åtgärdar felet direkt.

img_hospital535x365

Ökad transparens

Undvik tråkiga överraskningar och håll dig informerad om hissens status. Du får kontinuerlig information via valfri kanal, till exempel KONE Online eller KONE Mobil. Om en hiss i en grupp slutar att fungera får du genast veta det, innan felet hinner orsaka störningar i byggnaden och leder till problem för slutanvändare.

img_värdeökadtransperans

Intelligens

Ett smartare, förutseende underhåll utifrån fortlöpande analyser besparar dig mycket tid och besvär. Nya intelligenta hissar gör det möjligt för oss att åtgärda potentiella problem innan de uppstår. Undvik större problem med små förebyggande insatser och få en bättre användarupplevelse.

img_värdeintelligens

Dags att sätta stopp för hissproblemen innan de hinner uppstå

Nya KONE 24/7 Connected Services är nästa steg mot framtidens hissunderhåll. Tjänsten gör din hiss så intelligent att felen upptäcks i förväg.

Så här fungerar det

Bättre planerat, snabbare och mer förebyggande underhåll.

1

Sensorer bevakar din hiss och intelligent teknik analyserar och upptäcker potentiella problem innan de uppstår.

img_KONE-connectedservices535x365

2

Teknikerna underättas omedelbart om potentiella problem och får redan innan besöket viktig information.

img_teknikerbil535x365

3

Vi skickar tydliga meddelanden till dig i realtid och rapporterar om alla åtgärder vi gör.

img_collectiondata535x365

Resultat hos våra kunder

Dessa data samlades in under ett års tid från 100 uppkopplade hissar av olika fabrikat och ålder i olika typer av byggnader.

Förutseende underhåll

Vi upptäcker i ett tidigt stadie behov av underhåll och vidtar åtgärder innan problem uppkommer.

img_tidigatecken

Sparad tid och nöjdare användare

Det minskar antalet driftstopp och andra större problem.

img_färreinc

Fler problem lösta under ett enda besök

Då våra tekniker känner till felets art innan de anländer, har de rätt reservdelar med sig och kan åtgärda problemet snabbt.

img_flerlöstaproblem

Kommersiella byggnader

office-broschyr 24/7

Vad får du med kone 24/7 connected services? Ladda ner broschyren och läs mer

Vår broschyr De intelligenta hissarna är här berättar mer om hur förebyggande hissunderhåll kan gynna din fastighet och verksamhet.

Kontakt

Fyll i formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. En av våra medarbetare kontaktar dig så snart som möjligt.

Sample form






+46







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Observera att när du skickar in detta formulär samlar vi in dina personuppgifter. Mer information om behandling av personuppgifter finns i vår Personuppgiftspolicy.


Cookies

Vi använder cookies för att optimera webbsidans funktionalitet och för att ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Om du godkänner alla cookies, klickar du på "acceptera"-knappen. Du kan läsa mer om vår datahantering i vår sektretesspolicy.