Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteFör snabbare åtkomst till din serviceinformation
För att du på ett enkelt och smidigt sätt ska få god översikt och åtkomst till din serviceinformation finns kundportalen KONE Online. Kundportalen är en kostnadsfri tjänst som ger dig enkel åtkomst till information om tidigare, nuvarande och framtida aktiviteter för din utrustning. All information du behöver är tillgänglig för dig när som helst och var som helst under hela dygnet på en personligt anpassad webbplats
Se historik
Med KONE Online kan du övervaka din utrustnings prestanda och se när KONE utför serviceåtgärder. Du har direkt tillgång via webben till historik och kan hålla dig uppdaterad om felanmälningar och servicebesök från KONE. En gång i kvartalet får du också ett personligt anpassat nyhetsbrev med nyckeldata om din utrustning. I nyhetsbrevet får du även användbara tips och tricks från våra experter.
Få koll på den aktuella situationen
Du får en snabb överblick av alla dina serviceavtal, de utrustningar de täcker samt relaterade fakturor - på ett och samma ställe. Med KONE Online kan du i realtid hålla dig uppdaterad om årliga kostnader och underhållsaktiviteter. Du kan se information om felanmälningar och reparationsbesök, likväl som om kommande servicebesök.
Planera för framtiden
KONE Online är ett mycket användbart verktyg för långsiktig planering av din utrustnings prestanda. Du kan se prestandanivå för din utrustning, t.ex. genom att se utrustningens tillgänglighet samt kostnaden för felanmälningar och reparationsbesök. Genom att jämföra kostnader och prestanda över tid kan du i god tid se om någon utrustning är i behov av modernisering.
Appen KONE Mobil
Appen KONE Mobil ger dig snabb och enkel åtkomst till din serviceinformation direkt i telefonen.